آموزش لینکدین: راهنمای جامع استفاده از شبکه اجتماعی کاری LinkedIn

سپس میتوانید با آنها از طریق پیام خصوصی یا دیگر راههای ارتباطی صحبت کنید. با این تفاوت که در اینجا این امکانات کمی تخصصیتر هستند تا با زمینه فعالیت وبسایت سازگاری بیشتری داشته باشند. پستهای که ارسال میکنید در پروفایل شما هم به نمایش در میآیند و از این طریق میتوانید اعتبار و شهرت خود در زمینه کاری که در آن فعال هستید را بهبود ببخشید. در بخش شبکه من (My Network) یک لیست از تمام افرادی که در حال حاضر با آنها در ارتباط هستید را مشاهده خواهید کرد.

این شبکه اجتماعی بهترین پلتفرم برای افرادی است که میخواهند با پیدا کردن فرصتهای شغلی جدید و آشنایی با سایر افراد به طور جدی حرفه خود را دنبال کنند. از این مقدار حدود 27 درصد نیز کارفرمایانی هستند که به دنبال استخدام افراد جدید میگردند. در این مطلب با آموزش روش کار با لینکدین و آموزش استفاده از Linkedin بیشتر آشنا میشویم. با ادامه آموزش استفاده از Linkedin همراه ما باشید.

گروه LinkedIn خود را ایجاد کنید. این شبکه اجتماعی در سال 2003 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون بیش از 300 میلیون کاربر از 200 کشور جهان در آن حضور دارند. با این وجود بسیاری از کاربران هنوز هم با این شبکه اجتماعی که امروزه به عنوان یکی از محبوبترین وبسایتهای اینترنت شناخته میشود نا آشنا هستند.

با ادامه مقاله راهنمای جامع لینکدین همراه ما باشید. در ادامه راهنمای جامع لینکدین را خواهیم گفت. زمانی که میخواهید برای شغلی رزومه بفرستید میتوانید لینک آن را در ایمیل یا در نامه پوششی خود ذکر کنید. در زمانی که به بازاریابی محتوا میرسد یک سری تکنیک ها وجود دارد و مهم است که با الگوریتم لینکدین هماهنگ باشید تا بتوانید بهترین صورت محتوای خود که روی آن کار میکنید را به اشتراک بگذارید. دیده شدن و گفتگوها،تاثیر گذاری و مدیریت این پلتفرم مهم ترین بخش های استراتژی بازاریابی شما است.این مقاله شما را راهنمایی میکند و جدیدترین الگوریتم های لینکدین را در مقاله اموزش لینکدین خواهیم گفت تا محتوای خود را ارتقا دهید وچگونگی عملکرد الگوریتم لینکدین را متوجه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید